Effektiv eftermiddag

Mina fina killar stack precis iväg hem till en kompis och jag passar på att ta mig en välförtjänt paus. Hela eftermiddagen har jag ägnat åt att rensa ur alla garderober, vikt tvätt, bäddat rent sängen, dammsugit alla rummen samt dammat och torkat av alla ytor i lägenheten. Känner mig faktist riktigt duktig nu, kanske lyckas man tigga till sig en skön helkroppsmassage senare ikväll?! Om lillfisen slocknar lika tidigt som igår vill säga. Det är så sällan vi får den där omtalade "ensamtiden" till att umgås bara min finaste och jag. Men igår äntligen kunde vi ligga i soffan och där låg vi och pratade, skrattade, pussades och kramades tills det var dags att sova.

Ibland kan jag inte undgå att tänka på första gången vi träffades och alla crazy saker vi hittade på varje gång vi sågs. Han kunde komma mitt i natten och föreslå nattmat på diverse ställen. Vårat lilla äventyr ut till Arlanda förblir ett oförglömligt minne. Resan till London, alla mysiga kvällar i sjöstaden..you name it. Jag vet inte, men på något vis känner jag mig alldeles uppspelt. Kanske för att jag vet att vi är på väg att ta ett nytt kliv till en högre nivå i våran relation. Vi ska om inte allt för länge ingå äktenskap med varandra och det gör mig så sjukt jävla lycklig samtidigt som det skrämmer skiten ur mig. Detta är vad jag så länge har gått och drömt om, att få vandra ner för altaret och viga mitt liv till mannen i mitt liv. Åh, ni förstår inte denna totala lycka som bubblar inom mig. Jag är så tacksam för att jag har min älskade familj och dem finaste vännerna i hela världen som stöttat och hjälpt oss på vägen. Ni är helt jäkla underbara allihopa, jag skulle inte vilja byta ut mitt liv för något i hela världen. Vi har kämpat in i det sista och se vart det ledde oss, livet är fullt av medgångar och motgångar. Just i denna stund känner jag att livet äntligen är på min sida.

Nu blev ju detta ett lite längre inlägg än vad jag planerade, kände bara att jag behövde dela med mig av lyckan inom mig. Om en stund ska jag fortsätta storstädningen här hemma. Nästa projekt blir att ta tag i diskberget samt moppa golvet. Skulle behöva införskaffa något att lägga under barnstolen som fångar upp all mat som tappas alt. kastas på golvet vid varje matningstillfälle. Mammas och pappas lilla tok unge, som vi älskar dig! ♥

Ha en fortsatt fin måndagskväll vänner! ♥


© sarastille

Hej :) fin blogg du har! allt bra med dig idag? :)


Blogg: http://saramagdalena.blogg.se/
Cassandra

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.


Blogg: http://djurförsäkring.net



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR