Farstanäsbadet today

Idag har jag och mina fina tjejor hängt vid farstanäsbadet, solat, badat och haft det sådär mysigt som bara vi kan ha det. Jag har också avslöjat våran lilla hemlighet och som anat tjöt och jublade vi alla av lycka. En annan super rolig grej är att finaste Carina ska bli mamma igen och lilla Emilia ska äntligen bli storasyster. Åh, så underbart detta kommer bli!!!! Nu är vi äntligen hemma efter en super trevlig kväll hemma hos herr och fru Grevik. Någon tyckte visst att lilla Lina skulle dricka både ett och ett annat glas ikväll. Avslutade kvällen med att ta en härlig långpromenad hem i förhoppning om att lillfisen skulle slockna på vägen. Men icke, och han är vaken än. Jag får snart hål i huvudet, som han ska hålla på min lilla terroristunge!

Snart kommer älsklingen hem från jobbet och då ska vi ha fredagsmyyyyyys. Slänger in ett par bilder från dagen som varit, enjoy!






















NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR