Ferrari by Liveit!

Hej vänner, ledsen för att jag inte hunnit med att blogga förens nu. Men jag hann inte mer än att kliva upp ur sängen tills det var dags att sticka iväg tidigare i morsse. Plockade upp Elias farbror i Brunnsäng för att sedan ta bilen hela vägen till Nacka. Idag skulle älsklingen äntligen få köra sin efterlängtade Ferrari via Liveit.se som han fick utav mig i julklapp för er som minns. Hur som helst, han var nöjd som sjutton vilket var huvudsaken med denna upplevelse.

Efteråt drog vi till Nacka forum för shopping och fika, kom som vanligt hem tomhänta. Lite senare plockade vi upp Elias faster vid Årstaberg och drog sedan vidare in mot city. Käkade lunch buffén på Djinghis Khan och shoppade sedan loss inne på Zara till våran fina lilla kille. Ja, inte vi alltså men faster då det blev en något sen födelsedagspresent. Tack SÅ mycket för det!♥ Strosade sedan vidare på Birger Jarls gatan och letade festklänningar tills det var dags för mig och lillfisen att ta pendeln ut till Sollis.

Nu är vi hemma hos finaste mami och ska strax käka lite middag. Är så sjukt trött efter denna långa dag, gissar på att jag kommer sova väldigt gott i natt.


















NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR