Finaste mami på besök ♥

Bloggen har fått vila (idag måndag) då vi har haft finaste mami på besök, och hon är kvar än då hon sover över här i natt. Mysigt! Vi möttes upp vid Östertälje strax efter klockan elva och tog oss ner på stan ganska så omgående. Idag har jag äntligen blivit med brudklänning!! Jag tror minsann att mamma blev lite rörd när jag kom ut i ateljén, all dressed up i både klänning och slöja. Mamma, jag älskar dig!♥ Dock hämtar vi inte ut klänningen förens i morgon då vi har tillgång till bil. Fanns inte en chans i världen att jag kunde släpa med den hela vägen hem i vagnen. Jag fick även världens finaste strumpeband i blått som en gåva. Och ni kommer att se mig på förstasidan på deras hemsida när bröllopskorten är tagna. Jag känner mig hedrad, och jag vill verkligen tacka all personal som hjälpte mig att hitta den perfekta brudklänningen.

Efteråt åkte vi till Willys för handling, åkte hem och käkade lite lunch för att sedan ta oss iväg till festlokalen. Vi har nu fått skriva på både kontraktet och betalat handpenningen då vi aldrig fick möjligheten att göra det förra veckan. Men nu är det gjort, så nu är det bara för oss att gå igenom menyn samt dekorationer och mer därtill. Väntar fortfarande på svar från kyrkan för att vi så fort som möjligt skall kunna trycka upp vigselhäften och inbjudningskorten. Det är så mycket saker att fixa med, säg mig någon..hur skall jag hinna med?!

I morgon bitti kommer världens bästa lillasyster hit och stannar tills torsdag eftermiddag. Nu hoppas vi på lite sol och värme så att vi kan hänga på beachen. Sooooolen vart är du?!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR