Finbesök ♥

Idag har vi haft finbesök hemma hos oss, pappa och hans nya tjej svängde förbi på en försenad födelsedagsfika. Elias blev som vanligt bortskämd av världend bästa moffi, med nya leksaker och en hel drös med kläder. Tack sååå hemskt mycket! ♥  Vi har även hunnit med en långpromenad ner till gästhamnen och hela vägen tillbaka. Nu har dem precis lämnat Södertälje och vi ska snart till att slänga ihop en smaskig middag.

Om ett par timmar sticker jag och mina tjejor ut och dansar och dricker sötsliskiga drinkar. Tonight's gonna be a good night! Blir dock ingen sen kväll då min finaste fin ska upp och jobba tidigt i morgon bitti och behöver få sova ut ordentligt. Och självklart vill jag inte behöva vara ifrån min älskade lilla unge mer än nödvändigt ♥

Ska sätta igång med maten här, vad gör ni ikväll?






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR