Mälarebadet



Elias vaknade upp feberfri strax efter klockan tio i morsse och tyckte att här skall det minsann inte sovas. Det fanns bara en tanke i mitt huvud, BEACHEN BABY! Sagt och gjort, käkade en stadig frukost, lämnade och hämtade ut några paket på posten för att sedan ta oss iväg till Mälarebadet. Där satt vi på varsin solstol, köpte oss varsin glass som vi avnjöt i den stekheta solen. Skippade dock att bada denna dag, då ingen av oss hade badkläder med oss. Vad tänkte vi med?! Lillfisen sov i princip under hela tiden som vi var där, och vi fick äntligen lite välbehövlig "ensamtid" jag och min finaste fin.

Idag fick vi också ett väldigt efterlängtat samtal och jag fullkomligt hoppade upp och ner av lycka. Today's my lucky day! Av personliga skäl kan jag inte gå ut med någonting här på bloggen vad det handlar om. Men det är så jäkla good news, detta kan jag leva på länge!

Nu ska jag ägna lite kärlek åt mitt älskade lilla barn, som bara längtar efter att få leka med sin kära mor. Fina unge, mamma älskar dig så mycket så mycket ♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR