Måndag 4:e juli

Idag vaknade vi riktigt pigga och utvilade, alla förutom våran lilla skruttunge som fortfarande tampas med febern. Han sov i princip hela natten med undantag för välling vid sju tiden i morsse, vaknade sedan till vid åtta och lekte en stund. Nu ligger han och sover sin eftermiddags-nap. Min finaste fin kom hem från jobbet för en dryg timma sedan och med sig hade han en sprillans ny dammsugare. Inte nog med det så hade han köpt en tröja till mig samt ett par skor och strumpor till lillfisen. Han är ju för underbar mannen min, jag älskar dig!

Jag var tvungen att berätta om min sjuka dröm om vårat bröllop jag hade i natt. Jag antar att det är bröllopsnerverna som börjar sätta in, och vi som inte ens börjat planera inför detta. Många har frågat om det verkligen blir av eller inte. Meningen var att vi skulle gifta oss nu i juli, men som vanligt gick detta inte enligt våra planer. Detta på grund av dels ekonomiska skäl samt personliga skäl. Vårat förhållande har varit ganska så stormigt under de senaste månaderna. Vi båda vill alldeles för mycket vilket ofta leder till att vi hamnar i onödiga dispyter. Jag ska inte sticka under stolen med att jag många gånger känt att jag bara vill lämna allt och ta Elias med mig. Men det är bara tankar, vilket jag vill tro att alla har då livet känns tungt och meningslöst. Men detta betyder inte att jag inte älskar min fina R, för det gör jag av hela mitt hjärta. Han är den mannen jag vill leva med för resten av mitt liv. Så just nu jobbar vi på att förbättra saker och ting, respektera och förstå varandra mer. Så i och med detta har vi skjutit upp bröllopet tills i höst, vilket jag är ganska så nöjd med ändå. Jag kommer avslöja mer när det är dags.

Nu ska jag krypa upp i soffan och mysa med min gosiga lilla bebis som precis vaknat upp från sin skönhetssömn. Lite senare sticker jag hem till finaste bästis och hänger där ett tag, mysigt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR