Onsdag 13:e Juli

Hej raringar! Här hemma har vi precis ätit en god frukost och jag ska strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Idag har vi massor att göra, papper skall skrivas under och skickas iväg och jag måste även ringa ett par viktiga samtal. Måste även försöka få tag på en vigselförättare, jag kan äntligen avslöja vad som är på gång. VI SKA GIFTA OSS!!!! Jag kan dessvärre inte tala om vart och när, av den enkla anledningen att det endast angår oss och dem inbjudna. Ni anar inte hur glad, lycklig, förväntansfull och upp över öronen förälskad jag är i min blivande man. Samtidigt som stressen står mig upp i halsen. På mindre än två veckor skall det mesta vara färdigt då vi blir borta större delen av augusti månad. Datum är satt, lokalen är bokad och idag betalar vi handpenningen för denna.

Om ett litet tag möter jag upp finaste bästis på stan för att leta efter potentiella brudklänningar. Och nästa vecka bokar jag in min första provning tillsammans med vänner och familj. Igår hemma hos mami satt vi och kollade runt på nätet efter olika typer av brudklänningar. Jag fann klänningen som hade precis allt jag letade efter, fanns den i butik? Nej. Var tvungen att beställa den via nätet och det skulle ta ca 10 veckor att få den levererad. Finns inte en chans att jag vågar ta risken och sitta där med en fel måttad klänning dagen före bröllopet. Får känslan av att det  inte kommer finnas en enda klänning som kommer att toppa denna. Suck! Jag kan inte förstå att min största dröm går i uppfyllelse, det är äntligen min tur att få vandra nedför altaret och viga mitt liv åt den människan jag älskar mer än något annat här på jorden. Allt detta bröllopsplanerande kommer ta upp all min tid framöver, men det får ni helt enkelt stå ut med.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR