Torsdag 14:e Juli - BVC

Hemma igen efter morgonens besök på BVC, idag var det dags för ettårs-kontrollen samt vaccinering. Men på grund av den envisa förkylning så får vi vänta med sprutan tills nästa månad. Skönt kan tyckas, för varken jag eller Elias är några större fan av nålstickning. Istället blev det till att väga och mäta, och våran lilla kille väger nu 9200 gram och är 74 cm lång. Viktkurvan fortsätter att rasa, men vi kämpar på och vi har blivit beordrade att sluta med fullkornsprodukter ett tag framöver. Detta för att lugna magen och vi introducerar istället en ny produkt, nämligen yoghurt! Helt underbart då jag vet att våran lilla kille är stormförtjust i detta.

Nu ska vi käka en god frukost/lunch och sedan tänkte jag luta mig tillbaka och läsa boken jag lånade utav mamma. Jag som var en riktigt bokmal en gång i tiden. Lite senare i eftermidda möter jag upp bästis på stan för ytterliggare en provning. Lovely!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR