I lekparken idag

Sådär, nu har vi nattat barnen efter en riktig familjemys-kväll i lekparken för att sedan avsluta kvällen på Heron City. Det är så sällan vi får rå om våran fina lilla Agnes, så vi bestämde oss för att hitta på något riktigt roligt. Vi har spelat spel, åkt simulator och ätit glass i stora lass. Hon är då inte blyg lilltjejen, hon är rapp i käften och vet precis vad hon vill ha. Sådan mor, sådan dotter! I morgon kommer hennes mamma hit och passar även på att stanna över en fika. Kul, då hon faktist aldrig har varit här förut.

Just det, mamma ringde tidigare och sa att våran hindersprövning har gått igenom. Detta innebär att vi har skattemyndighetens och svenska kyrkans tillåtelse att ingå äktenskap med varandra. Nu väntar vi bara på besked från självaste kyrkan så att vi kan börja trycka upp våra fina inbjudningskort!

I morgon får jag inte heller glömma att ringa till barnavdelningen på Södertälje sjukhus för att boka en tid för pricktest. Jag vill verkligen tacka er som kikar in här dagligen och tipsar om både det ena och det andra. För er som undrar hur det har gått, så kan jag meddela att magen krånglar än. Vi har bytt ut både vällingen och kosten helt och hållet för att se om det gör någon skillnad. Men jag undrar om det inte kan vara så att även lillfisen är känslig mot laktos precis som jag själv. Allt detta krångel orsakar även sömnlösa förmiddagar samt nätter, vilket i sin tur resulterar i två väldigt trötta småbarnsföräldrar. Elias som ändå sover ganska så hyffsat om nätterna, nu är det inte en lugn stund!

När vi ändå talar om sömn, så tänkte även denna trötta lilla mamma krypa till sängs.





Barnen i lekparken idag





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR