Det blev aldrig att vi åkte in till stan, istället tog jag och lillfisen tog pendeltåget hem efter att Agnes klev av vid Karlberg. Kändes inte lägligt att knata omkring på stan med en magsjuk liten bebis. Vi hann inte mer än innanför dörren tills det var dags för nästa blöjbyte. Stackars krake, det är knappt så att jag känner igen honom.

Tog hur som helst en sväng med bilen till Weda och kollade på födelsedagspresent till våran stora lilla kille, som fyller år nu på måndag. Vart tog min lilla bebis vägen, är det verkligen meningen att han faktist ska bli stor nu?! Stopp, stanna tiden. Jag hinner inte med! Mammaledigheten tar snart slut och lillfisen ska börja på dagis, ångest?! BIG TIME. Men samtidigt är jag spänd och förväntansfull för vad som komma skall.

Om en liten stund tänkte jag och älsklingen ställa oss i köket och laga till en riktigt smaskig middag. Ikväll stannar vi hemma och bara myser, vi tre, jag och mina finaste killar i hela världen ♥ 






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR