Yesterday



Om ni bara visste hur tröttsamt det är att lyssna till skrik, gråt och tårar när man försöker avnjuta en god middag en lördagskväll. Jag är näst intill på gränsen att få ett rejält nervsammanbrott på mitt lilla barn. Ikväll hoppas vi på att få en barnfrikväll, men att få barnvakt är en annan femma.

Jag hade hur som helst så sjukt roligt och mysigt tillsammans med mina fina tjejor igår kväll. Hela morgonen ägnades åt att storstäda då Naja på något vänster lyckades trasha hela våran balkong. Fråga mig inte hur, men vattenpipan hade hon ner två gånger, glödande kol flög kors och tvärs åt alla håll och kanter. Min finaste fin joinade oss till slutet då vi tjejer var något sådär halvberusade och höga på kärlek.

Idag tog vi en välbehövlig sovmorgon ända tills lillfisen tyckte att det var dags att gå upp. Och detta genom att sätta sig på mitt ansikte med en ordentligt nedkissad blöja. Freshness! Lite senare under eftermiddagen tog vi bilen hem till lillfisens faster och stannade på fika samt en massa bröllopssnack. Mysigt!

Nu, fortsätta jagandet efter en lämplig barnvakt åt gnälligt barn. Tjooohoo!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR