Baby yoga, brutalt eller normalt?

Min fina vän Naja länkade till ett reportage via Facebook där en kvinna utövade baby yoga, låter bättre än vad det faktist är. I mina ögon är det bara brutalt, och jag blir uppriktigt jäkla upprörd över hur man ens kan utöva något så fruktansvärt på en liten nyfödd. Det gör ont i mig, jag vill bara krama om min lilla bebis så ont i mig gör det. I detta reportage talas det om vilka skador som kan medfölja vid detta utövande. Minsta lilla snesteg kan kosta ungen livet, varför är man ens villig att ta risken? Detta är för mig oförståeligt, åh vad arg jag blir på riktigt. Vilka jävla människor det finns i denna grymma värld vi lever i. Det borde vara skottstraff på sådana människor, tyvärr är dem alldeles för många. Och en av dem keeps stalking me, men även hon är for retarded för att inse vilken hemsk jävla människa hon är. 



Vad anser ni om baby yoga, brutalt eller normalt?






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR