Busy living



Äntligen hemma igen efter en lång men sjukt härlig dag. Blev som vanligt som alla andra måndagar en sväng ner till kyrkis. Där blev vi kvar ett tag, busade, lekte och sjöng och jag fick även lite tid att hänga med bästa Fridan. Blev sedan hämtad av R strax innan klockan tre för att ta bilen till Rönninge, där vi hade ett avtalat möte med bröllops arrangören/handläggaren. Detta kommer bli storslaget, I've got butterflies in my stomach! Tyvärr så kan jag inte berätta mer än så.

Efteråt åkte vi hem till litens farbror och hälsade på, dock bestämde sig lillskruttis för att sova sig igenom hela besöket. Kul kille! Satt och snackade och pustade ut en stund innan vi puttrade vidare hem till litens faster och kusiner. Som vanligt blev lillskruttis bortskämd med kärlek, älskade unge! Blev bjudna på en fantastiskt god middag och lite fika på det. Massa babbel som vanligt tills jag blev alldeles snurrig i hela skallen. Väl i bilen på väg hem ringer Loay och Farrah och ber oss komma till McDonals för en snabb fika. Lillskruttis som precis skulle till att somna bröt ut i ett hysteri anfall, men vi bet ihop och tog oss fram i alla fall. Efter en flaska välling blev han som en helt ny liten människa, tack alla fina för en super härlig start på denna vecka.

Nu intar vi ryggläge i soffan framför BB i förhoppning om att lillskruttis somnar för natten för nu är jag helt slut!

Sleep tight <3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR