Change of plans

Som vanligt blev det ändrade planer, min barnfria kväll får vi ta en annan dag. Haft världens mysigaste kväll med hemmagjord pizza och babbel i massor hemma hos R's syster. Bebis har fått busa och leka med finaste kusinerna som vi inte har träffat på lite mer än två veckor. Vi har även skypat med Reemo i NZ, love you habibi <3 Hon blev så lycklig av att se lilla bebis på sitt absolut bästa happy mood. Tack underbara för en super mysig kväll!

Jag som trodde bebis hade somnat för natten, tjiii fick jag. Nu sitter han brevid pappan sin bänkade framför Eurosport och blir kliad i huvudet, älskade ungen min. Själv ska jag lägga en vårdande ansiktsmask och sen blir det nog sängen även för mig.

Har inte så mycket mer att blogga om faktist, så jag får lov att önska er en god natt. Vi hörs i morgon!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR