Det där med att få tummen ur..

Jag fick absolut ingenting gjort av det jag skulle göra idag...suck! Ibland blir jag så trött på mig själv, hur svårt ska det vara att bara få tummen ur?! Blev hur som helst en sväng till Weda för att kika inne på babyland efter en sulky till lillskruttis, samt lite annat bra att ha. Som vanligt kom vi ut tomhänta och knatade istället in på Willys för lite handling. Köpte äntligen nappflaskan från MAM som vi så länge pratat om att införskaffa, en grön blev det och på nedsatt pris dessutom. Naja har exakt en likadan till hennes lilla William, och jag blev helt kär i denna. Nu kan äntligen våran lilla kille få ett stadigare grepp om flaskan, för nu kan han minsann själv! Jajamän. Vi har även börjat trappa ner på burkmaten, vilket är både bättre och mer ekonomiskt. Thank you little one <3

Ikväll är jag barnfri då R tog med sig liten ner till centrum, för att sedan hälsa på en kompis i närheten. Tänkte att jag skulle passa på att städa, byta sängkläder och sedan dö i soffan en stund. Helt sinnessjukt vad jag har varit trött hela dagen, fattar ingenting.

I morgon är vi egentligen inbjudna hemma hos finaste Carina och Emilia, men insåg tidigare att jag ska ju hem till lilla mamman i morgon. Typiskt! Tyvärr måste familjen få gå före denna gång och vi träffar tjejerna en annan dag.

Trött tjej!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR