För mycket fritid?!

Märks ju ganska tydligt vilka som har alldeles för mycket fritid, och ni tror på riktigt att ni lyckas sabba mitt självförtroende? Jag tycker faktist synd om er. Det enda ni lyckas med är att göra er själva till åtlöje, era meningslösa och idiotiska kommentarer kommer aldrig att publiceras hur mycket ni än vill och försöker. Ni vinner absolut INGENTING, skaffa er ett liv, en hobby..jag bryr mig faktist inte om vilket. Fegaste av allt är att ingen av er kan stå för vilka ni är, jäklar vad tuffa ni måste känna er där ni sitter och gömmer er bakom en äcklig liten skärm. Jag gissar på att 99% av er ser lika miserabla och emotionellt störda ut som ni beter samt utger er för att vara. Leka gagga hink och spade kan ni fan göra någon annanstans, sluta läsa min blogg vore ju en superb idé.

Jävla retards alltså! ;D






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR