Fredag 11:e Mars

Hej vänner! Som vanligt har inte internet funkat på hela dagen, men nu sitter jag på det mobila. Bebis har gått och blivit super mega förkyld, så idag har vi stannat hemma och bara myst. Med undantaget för promenaden ner till centrum för en stund sedan. Handlade lite barnmat samt lite gottis tills ikväll, det är ju ändå fredag! Jag känner mig något rastlös idag, funderar på att storstäda lägenheten medans bebis leker så fint. Så himla skönt att han börjar sysselsätta sig själv sålänge han ser att jag är i närheten. Det är bra att han utforskar sin omgivning även om det medför att han ramlar och slår sig om vartannat. Någon gång ska han väl lära sig rätt och fel, vad som är farligt och inte. Han är bright våran lilla kille, där råder det då inga tvivel. På tal om något helt annat, när jag kikade i almanackan tidigare slog det mig att Elias fyller hela 8 månader idag. Grattis lilla älskling, mamma och pappa älskar dig så mycket så mycket!

I morgon kommer älskade mami och Mats och hälsar på, vilket påminner mig om att jag måste storstäda här hemma. måste diska, byta sängkläder och sånt där annat tråkigt som bara måste göras. Senast dem var här var på annadag jul, det är på tiden att dem kommer hit och hälsar på. Det tar ju faktist inte längre tid för dem, än vad det tar för mig som dessutom åker kommunalt. Förhoppningsvis ska mami börja ta ut lite strödagar för att kunna följa med oss till kyrkis och umgås med bebis. Hur awesome?! Ska verkligen bli jätte mysigt att ha dem här, äta gott och planera allt vi ska hitta på under semestern. Så mycket roligt som händer framöver, love it!

Nu ska jag busa med min fina lilla bebis, sen är det dinner tajm! Ha en fortsatt fin fredag <3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR