Låg update..

Heeej! Låg update i bloggen denna söndag. Har varken haft tid, ork eller lust heller för den delen. Jag vet inte, men jag känner mig helt off idag. Kanske har med tidsomställningen att göra?! Klev upp vid åtta-tiden i morsse för att ge lillskruttis en skål med gröt, för att sedan lägga oss igen. Vaknade strax efter lunch tid och somnade sedan om vid tre-tiden, för att vakna strax efter klockan sex. Lazy?! No kidding.

Har i allafall hunnit med att storstäda lägenheten samt varit hemma hos Loay och Farrah för en snabb fika. Fick  även träffa deras söta lilla dotter som är en dryg månad yngre än Elias. Puttrade senare vidare mot Maxi för lite handling, lata som vi var köpte vi med oss take away mat från thai restaurangen i centrum. Bara orkade inte ställa mig vid spisen och laga mat idag. Maten står mig näst intill upp i halsen, matkoma?! Oh yes. Nu blir det till att inta ryggläge i soffan en stund innan det är dags att krypa till sängs.

I morgon går vi som vanligt till kyrkis och hänger med alla fina mammavänner och barn. Mys!



Tack Farrah, Loay och Poline för min nya pyjamas <3






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR