Middag på Bamboo Palace



Haft en super mysig kväll med la familia, möttes upp på Kungsgatan där vi käkade middag på Bamboo Palace. Blev en härlig buffé bestående av thai, kina och sushi, sjukt gott och jag lider fortfarande av matkoma i världsklass! Puttrade sedan vidare mot Årstaberg och Hammarby Sjöstad för att suprisa älsklingen på jobbet. Lillskruttis var mest grinig hela kvällen och somnade ganska omgående efter en flaska välling och lite mys. Under tiden hjälpte jag till att flytta om och fylla på i kylarna, duktig tjej!

Måste även berätta en helt sjuk grej som hände på vägen hem. Aldrig i hela mitt liv har jag blivit stoppad av polisen eller haft något med dem att göra överhuvudtaget. Bortsett från mammas störda granne som ringde polisen på oss efter att vi hade backat upp bilen på hans parkering. Hur som helst, vi hade parkerat bilen vid Östertälje som vi alltid gör. Men just ikväll hade frosten lagt sig och vi hade glömt att skrapa bakrutorna. Halvvägs mot Stockholmsvägen blir vi stoppade. En äcklig oförskämd liten brudjävel som drar igenom en hel föreläsning om att detta var minsann inte okej! Vi fick fint kliva ur för att skrapa rutorna and that was pretty much it. Förlåt, men jag klarar på allvar inte av vissa brudar. Careface på er alltså! Euh!

Nej nu kryper jag och min finaste fin ner i våran härligt stora icke bäddade säng. Godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR