Mommy's little warrior


´
Hej hej! Har mer eller mindre intagit ryggläge här hemma i mammas soffa efter att ha ätit en delicious middag som vanligt. Jag tog med lite ris som blev över från gårdagen och till det gjorde vi chicken tikka masala. Jag skulle kunna äta indisk mat varje dag utan att tröttna. Vet ni att det var exakt ett år sedan jag tog flyget ner till Indien?! Helt ofattbart hur mycket jag längtar efter att åka tillbaka, och hur sjukt mycket jag saknar dem finaste vännerna. Hoppas på att om något år eller två kunna ta med min lilla familj till mitt andra hem. Ikväll har finaste mami bokat flygbiljetterna ner till Jordanien, resfebeeeeer!!! :D Det börjar dra ihop sig med stormsteg, bara 1 ½ månad kvar sen sticker vi.

Nu ska jag ta hand om min överenergiska lilla bebis, mammas lilla bajsmaskin. Jag har inte gjort annat än att byta bajsblöjor idag, dags att börja med magdropparna igen kanske. Nej, nu ger jag upp...ungen krigar för min uppmärksamhet. Mommy's little warrior, så söt <3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR