Mysig dag på stan

Kom precis hem efter en super mysig dag med Naja på stan. Kikade runt i affärer, lunchade och babblade på som vanligt. Jag är så sjukt glad för att jag har henne, hon är så jäkla toppen precis hela tiden. Du vet att jag bara finns en samtal bort, du står inte ensam i detta. Vi tar oss igenom detta som med precis allting annat <3

Idag hittade jag i alla fall den perfekta vårjackan till lillskruttis samt en mössa och en solhatt. Och till mig själv hittade jag super söta underkläder och en ny foundation. Nu håller vi i pengarna resten av månaden, vi har ju faktist en resa att spara till. Vilket påminner mig om att jag måste till polisen i veckan och skaffa mig ett nytt pass.

Nu ska jag duscha mitt magsjuka barn, han doftar allt annat än hallonbåt just nu. Euuääh!!  





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR