Night Night!

Sorry för låg update här i bloggen, men jag har verkligen inte haft någonting vettigt att skriva om. Kände att jag hellre ville ägna kvällen åt min fina lilla bebis. Han har varit en riktig gladskit hela kvällen, skrattar, busar och pussas. Lyckades dessutom få honom att somna innan klockan tio idag, likamed nöjd mamma!

Snart kommer älskling hem från jobbet, tänkte faktist lägga mig om inte allt för länge. Är helt slut efter denna dag. I morgon ska vi till Rönninge och kolla på en festlokal, detta inför vårat kommande sommar bröllop. Jag har inte berättat för er vad som har hänt. Vi hade egentligen hittat det perfekta stället för våran mottagning, men dem krävde en summa som överskred långt över våran budget. Jag är självklart helt förkrossad över detta, men inser att det inte finns så mycket vi kan göra mer än att leta vidare. Så håll tummarna för oss att det går vägen i morgon! Denna sommar kommer bli den bästa, lyckliga jag. Jag ser resan ner till Jordanien som en tidig Honey Moon, som vi längtar <3

Night Night!








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR