Torsdag 3 Mars 2011

Heeeej! Jag är på strålande humör, detta väder får mig att vilja komma ut ut ut ut..sa jag ut?! Hela hemmet får ett annat liv, ett annat ljus nu när solen ligger på. Det sprider sådana härliga vårkänslor, jag vill kunna sitta ute på våran härligt stora balkong. Snart, då ska det planteras blommor och nya utemöbler skall införskaffas. Och Elias ska få en mysig liten lekhörna.

Idag tar vi pendeln ut till Sollentuna och hälsa på mami och mormor, nu var det ett par dagar sedan sist. Blir troligtvis en sväng till R's kusin om bara en liten stund. Men först ska jag rota fram kläder till bebis att ha på sig, ungen har knappt några kläder kvar som passar. Har lyckats få några av plaggen sålda, blir till att införskaffa lite nytt i veckan som kommer.

Ha en fin dag vänner!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR