G-I-V M-I-G S-T-Y-R-K-A!

Idag har vi hängt med våra fina tjejor Naja och Carina, dagen blev inte riktigt som planerat men lika mysigt hade vi ändå. Som vanligt var R tvungen att åka in till jobbet ett par timmar, man skulle ju nästan kunna tro att jag har gått och blivit ensamtående morsa. Känns ju lite sådär, ensam är stark sägs det. Hoppas på att vi får lite mer kvalitetstid  nästa vecka, detta är näst intill ohållbart. Så otroligt tacksamt att Elias börjat sova hela nätter, jag hade blivit knäpp annars. Hur som helst, vi tog en runda på stan och kikade i några affärer. Efter föregående månads alla klädköp har vi nu alla köp stopp ett tag framöver! Köpte med oss fika och puttrade vidare hem till Naja, och där blev vi kvar ett bra tag. Snackade skit, ungarna röjde runt tills klockan blev kväll. Stannade kvar på middag innan det var dags även för oss att bege oss hemåt igen. Tack tjejer för en super mysig dag!

I skrivandets stund (vi kom hem för bara en liten stund sedan) sitter jag just nu med bebis liggandes i min famn. Han är så trött och arg att han snart inte vet varken ut eller in. Det skriks och det gråts, sparkas och slåss, skriks lite till...ja, och så håller det på tills ungen somnar av ren utmattning. Men just nu ska han bara inte sova, G-I-V M-I-G S-T-Y-R-K-A!

Nu kryper vi upp i soffan och inväntar Big Brother på tv, sen blir det bingen för både mig och bebis. I morgon sticker vi ut till Sollis en sväng och hälsar på mami. Mysigt!♥

Night Night! 



finaste bebis♥



Trion!



VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/torsdag-dagens-blogg.html#comment


Blogg: http://vadfanskajagheta.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR