Morning!

Morning! Vaknade för en liten stund sedan, hade världens äckligaste mardröm och nu kan jag inte somna om. Drömde att jag och min syster var med om en olycka, hon var svårt skadad. Ena benet var avhugget och magen var uppskuren, ni kan bara tänka er hur mycket blod det var?! Tacka gudarna för att det bara var en dröm, jag dör hellre än att det skulle hända min finaste syster något så otänkbart.

Idag har jag båda mina fina killar hemma, R har jobbat hela veckan som varit men återgår nu till ordinarie schema. Vi får se vad vi hittar på, men framförallt ska vi passa på att bara umgås och bara mysa så mycket det går. Nu ska jag gå upp och göra mig en kopp thé och hoppas på att den lilla behagar att vakna. Nu är det slut på detta sjusovande, nu gör vi om och gör rätt..IGEN!


Anonym

Hej! jag har en dagens blogg tävling oss mig =)

Så var gärna med: http://majuss.se/2011/march/bli-dagens-blogg.html#comment



KRAM!

VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv superkul att du är med i dagens blogg :D


Blogg: http://vadfanskajagheta.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR