Jag skulle ge dig världen och mer därtill..

Tidigare ikväll satt vi och tittade på "En unge i minuten" gud vad jag saknar tiden som gravid! Jag saknar magen och alla dem små söta sparkarna. Jag saknar att gå till barnmorskan bara för att höra hur min älskade bebis hjärta slår, jag saknar att boa in mig och frossa i bebiskläder, jag saknar förvärkarna, jag saknar att åka in och ut till förlossningen i väntan på att bebis vill komma ut, jag saknar att ha förbannat jävla ont, jag saknar att bli hög på lustgas tills jag kräks för att sedan kunna skratta åt mig själv, jag saknar krystvärkarna för att slutligen få höra ljudet av det som kallas livet! Meningen med livet, mitt livskärlek, mitt barn, mitt allt!

Igår sa han ordet som jag så länge har väntat på, han sa "MAMMA!" som om det vore det simplaste i hela världen. Älskade unge, jag skulle ge dig världen och mer därtill. Vad du vill, jag ger dig allt!

Nu kryper jag till sängs med mina fina killar för att vakna upp till en ny morgondag <3

Godnatt!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR