Denna mysiga tisdag

Idag har vi haft en riktig mysdag, jag och mina fina killar. Tog en välbehövlig sovmorgon och bara tagit dagen som den kommer. Så himla skönt att bara få vara, inga krav och inga måsten. Bebis har varit på sådant gott humör de senaste dagarna, busar, leker och snackar som aldrig förr. Det finns ingenting som värmer mer i mitt enorma mammahjärta! Som ett trevligt avslut på eftermiddagen tog vi bilen ner till centrum och käkade en tidig middag på Parn Thai. Tack för det finaste, jag älskar diiiiig!

Efteråt var R tvungen att åka till jobbet och vi puttrade vidare mot Pershagen och hem till finaste Frida. Där var även Naja och hennes goa lilla William. Som vanligt babblade vi tjejer på om allt och ingenting medans ungarna lekte av sig. Slängde sedan ihop en smaskig fruktsallad innan det var dags att bege sig hemåt. Här sitter jag nu med en väldigt trött liten bebis, blir till att krypa upp i soffan en stund i hopp om att få ungen i säng ganska så snart. Btw, ni har väl inte glömt att det är fettisdagen idag? I did, jag vet någon som ska ta med sig semlor hem senare ikväll ;)

I morgon blir det upp i ottan då vi går till babysången, mysigt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR