Home sweet home!

Hej finisar!

Nu är vi hemma i kalla och regniga Sverige igen efter en helt underbar vecka i soliga Grekland. Resan hem kunde inte ha gått smidigare, så smidigt att vi till och med kom undan med nästan fem kilos övervikt. Jag som inte tyckte att vi hade shoppat så fasligt mycket, glad blev jag i allafall. Elias som i princip hela resan och likaså jag och min finaste. Blev inte mycket till sömn i natt då min finaste skadade foten sent igår kväll. Stackarn snubblade på en trottoarkant och stuckade foten riktigt ordentligt. Han hade så ont att han knappt kunde somna, själv fick jag agera sjuksköterska så gott jag kunde. Lättare sagt än gjort att kliva upp tidigare i morsse, kändes som en ganska bra dag att åka hem.

Mindre kul att landa i ett regnigt Skavsta, då flygplanet fick vattenplaning och vi hamnade strax vid slutet av landningsbanan. Det var nästan så att man kunde ta på tystnaden när planet for längst banan utan någon som helst kontroll. Jag skulle ljuga om jag sa att mitt hjärta satt i halsgropen för en stund, vi hade helt enkelt änglavakt! Bästa svåger plockade upp oss för att åka till Willys och storhandla. Passade även på att springa in på Jober och överraska finaste bästis. Om vi har saknat varandra? Hell yeah! Vi bestämde ganska så snabbt att vi ska ses ikväll, så jag ska strax hoppa in i duschen och sätta på mig ett ansikte.

Här kommer förresten ett litet videoklipp från flygplanet tidigare idag. Jag kan inte för mitt liv låta bli att varje gång fascineras av flygplanets enorma kraft. Och bara utsikten från startbanan får mig att tappa andan. Love it!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR