Sunday relax





Hej finisar! Medans min finaste står i duschen passar jag på att slänga in ett inlägg lite snabbt. Har precis varit iväg och käkat en god middag på Stefanos. Har för övrigt haft en väldigt lugn och avslappnande söndag med bad i inomhus poolen samt ett besök på Thalasso Spa. Perfekt då det har regnat större delen av dagen, med undantaget för någon enstaka soltimme. Känner mig som en helt ny människa, då jag blev bortskämd med bubbel, saltbad, ångbastu och som ett fint avslut en facial treatment på 45 minuter. Så skönt! Något jag definitivt kommer att unna mig allt mer ofta hemma i Sverige. Livet är för kort för att inte göra det!

Ikväll hänger vi nere på Main bar och lyssnar till ABBA-marathon, kul! I morgon får vi våran efterlängtade rental car och med bilbarnstol på köpet! Blir en heldag i Rhodos town ( old town ) och förhoppningsvis massa sol och bad på det. Jag vill SÅ INTE åka hem!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR