Wedding preparations ♥

Jag och mina fina killar är nyss hemkomna efter en super mysig eftermiddag och kväll hemma hos bästa faster. Där har vi ätit gott och fixat med det sista inför bröllopet, så som bordsplaceringen och annat småfix. Nu känns det äntligen som om vi har läget under kontroll och en stor tyngd har släppts från mina axlar. Skönt! Jag har också varit i kontakt med våran kantor, hon är verkligen hur gullig som helst. Hon tar sig tid och ser till att allt blir precis så som vi själva vill ha det. Vi kunde inte haft mer tur som fick just henne!

Vad vi också vet är att min blivande mans underbara familj har planerat något stort dagen innan bröllopet. Jag är så förväntansfull över vad som komma skall. Det är ju lite kul att det finns dem som har suttit och spytt galla över vårat väldigt snart så lyckade äktenskap. Dem som inte ens klarar av få sitt eget förhållande att fungera, miserable people! Men det är klart, svårt att glädjas åt andra när man inte kan glädjas åt sig själv right?!

Nu väntas en mysig söndagskväll med massa mys i min älsklings armar ♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR