Baby is moving strongly!



Alltså detta lilla klipp är bara så underbart! Kan inte också ni, precis som jag nästan se konturerna av den lilla bebisen i magen? Det får mig att minnas hur livlig min lilla kille var sisådär en månad innan beräknad förlossning. Jag hann inte riktigt uppleva det som många andra får uppleva under graviditeten, då jag fick beskedet så sent som i vecka 27. Alltså var jag i sjätte månaden cirka. Men jag vart helt förundrad och överväldigad varje gång jag kunde se konturen av en liten fot, eller möjligtvis en söt liten bebisrumpa. Fantastiskt, tycker ni inte? Jag längtar redan tills det är dags igen för en liten.

Barnen sussar nu sött efter en minst sagt kaos artad eftermiddag och kväll. Stackars lillskruttis har också hunnit få sig en rejäl fläskläpp under kvällen då han tjongade in en leksaks keyboard i fejjan. Hej och hå, så kan det gå! Ett blodbad senare lyckades jag hur som helst att lugna ner honom, och MIG SJÄLV som den lilla hönsmamma jag är. Nu ska jag gå och dö lite i soffan och invänta min finaste som har hängt med grabbarna ikväll.

I morgon sticker vi ner på stan och letar brudtärneklänning till lilltjejen. Hoppas även på en snabb fika tillsammans med min svägerska och lillskruttis finaste kusin.

Go'natt raringar så hörs vi i morgon


En blogg om Kevin

Gud va coolt det ser ut. Kevin var inte alls så vild i magen :(



Kevin blev nog ganska glad när han väl kom iväg till dagis. Han och Andreas brukar köra "rally" dit! ;) Då blir uppenbarligen alla killar på bra humör :)


Blogg: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Lina svarar:

Min lilla Elias var en riktig vilde och inte har han blivit lugnare heller för den delen. Haha!



Jag kan tänka mig att det går bättre när man väl är på väg. Än så länge har vi ett tag kvar tills det är dags för dagis.


Blogg: http://linelias.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR