bvc today





Tidigare idag ringde dem från BVC, och lyckligtvis kunde dem klämma in oss lite snabbt nu under eftermiddagen. Vi passade på att väga medans vi ändå var där, stora lilla killen väger nu hela 1015g. Han har alltså gått upp ca 450g på två månader, måste då få lov att tillägga att det är MYCKET med tanke på så som vi har kämpat med vikten. Jag tackar mig själv för att jag var så klok som bytte ut hela hans kost mot något som är skonsammare för både honom och mig. Efter vägningen var det äntligen dags för 18-månaders vaccinationen. Ja, vi får den lite tidigare med tanke på utlandsresan i mitten av oktober. Bättre att ta det säkra framför det osäkra, dock velade vi en stund vad gäller Hepatit A sprutan. Men vi beslutade oss för att skippa den, då vi har rest så mycket utan att vi har blivit drabbade av sjukdomar och dyl.

Efteråt lämnade vi av dem sista bröllopsinbjudningarna samt betalade för brudbuketten och knappblommorna. Vi hann också förbi försäkringskassan och köpte sedan en vintermössa till lillskrutt. Nu är vi äntligen hemma igen och jag ska strax förbereda dagens middag trots att jag fortfarande känner mig dödssjuk. Örtfylld fläskfilé med ugnsrostade grönsaker står på menyn, hur gott?!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR