Hellu!♥

Jag och lillskruttis har precis landat här hemma efter en super trevlig eftermiddag och kväll hemma hos finaste bästis. Hämtade hennes lilla William på dagis och vi promenerade sedan hem till dem där ungarna fick leka av sig. Nu är vi i allafall hemma och lillskruttis ligger och sussar sött här brevid mig i sängen. Själv tänkte jag koka upp lite mexicana soppa att avnjuta framför teven.

Men först tänkte jag kolla upp vart man kan göra snygga hårförlängningar. Jag är så himla sugen på ett riktigt hollywood svall till bröllopet. Kanske någon av mina fina läsare som vet något?! Är så sjukt trött på mitt sletna och icke växande hår. Jag anar att det kommer bli en fattig månad, buhu! Men som jag har sagt tidigare, man gifter sig bara en gång och då får det kosta vad det kosta vill. Kan ni fatta att det bara är sjutton dagar kvar tills jag blir fru Alsaigh. Dock kommer jag att behålla mitt egna efternamn, mycket för att underlätta för mig själv. Hur som helst, jag är så lycklig!♥

Soppa var det ja....






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR