Hemma hos mami

Nu har vi precis kollat klart på Idol, flipp eller flopp?! Återstår att se vid sista gallringen i Globen. Än sålänge har jag inte skaffat mig en personlig favorit, förutom hon den där Moa. Dock skulle tjejen behöva sig en ordentlig make over, och råttboet till dreadlocks ska vi inte tala om. Finns ju verkligen ingenting mer äckligt och ohygieniskt än just det. Alla ni med dreads, klipp er och skaffa ett jobb! Euww!

Lillskruttis har slocknat i soffan efter att ha röjt runt halva kvällen. Han orkade inte med sig själv tillslut, finns då inget vackrare att vila ögonen på. Som min fina mamma sa tidigare, vad vore livet utan våran lilla skatt? Ja, vad vore mitt liv utan honom? Svårt att tänka sig något annat nu när han faktist är här hos oss. Mitt liv skulle vara så oerhört tråkigt, trist och ensamt om han inte fanns hos oss. Jag är så tacksam, svårt att inte känna enorm lycka, glädje och kärlek.

Måste även tacka alla fina människor som kom fram till oss i affären och överröste lillskruttis med komplimanger. Säg någon som han inte lyckas charma vart vi än går?! Min fina. Stolt mamma är jag må ni tro! 

Nu ska jag fortsätta glo på tv en stund innan det är dags för oss att bege oss ner till pendeln.  






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR