Hemma nu.

Nu är jag och mina små hjärtan äntligen hemma igen efter en runda på stan, tillsammans med finaste bästis och hennes goa lilla William. Med vanlig otur så hittade vi inte en enda klänning, och brudbutiken var såklart stängd. What else to expect på en söndag?! Jag tror att vi var in i varenda butik och inte någonstans hade dem festblåsor för barn. Jag får helt enkelt göra ett nytt försök i morgon. Vad jag däremot hittade var världens sötaste, mysigaste och gosigaste höst/vinter jacka ever!! Nu vet jag någon som ska smöra till det riktigt ordentligt inför mannen min. Hihi!! ;)

Ikväll åker älskade lillasyster hem och kvar blir vi lagom till säsongsstarten av IDOOOOOOOOL! Jag är så sjukt sugen på att äta räkor till middag, ett par kalla och kvällen är fulländad. Yes! Min finaste är ledig i morgon, så jag tycker allt att vi kan slå till på stort.

Har ni haft en trevlig helg?!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR