Home sweet home!

Hemma igen efter ett helt underbart dygn ute på Ålandshav tillsammans med min finaste. Som vi behövde detta, både för kropp och själ. Ett helt dygn att bara njuta, pussas, kramas och bara leva nuet. Och NJÖT, det gjorde vi allt! Vi har dansat, druckit och ätit gott, handlat massor på tax-free'n inför bröllopet, vunnit tusentals kronor på spelmaskinerna, skrattat och haft så sjukt jäkla roligt som bara vi kan ha det. Men bäst av allt, idag fick vi äntligen träffa våran lilla buskille igen. Som jag har saknat honom, trodde inte ens att det var möjligt att sakna en sådan liten människa så mycket. Längtan var total när jag satt på pendeln på väg hem, då min finaste var tvungen att åka till jobbet. Tack fina Naja och Walle för att ni har varit helt fantastiska, all min kärlek till er!

Nu ikväll tog vi oss ner på stan allihopa för att ta del av Lys Upp festivalen. En kväll att skänka våra älskade och saknade en tanke genom att skicka ut ljuslyktor i kanalen. Vi fick själv välja motiv, text och annat kul att dekorera våra lyktor med. Ni ska självklart få se bilder, dock uteblev bilder från kryssningen eftersom jag glömde kameran i hytten. Vi lyssnade  också till Sveriges roligaste pensionär samt någon kass komiker från Solna. Så småning om var det dags att styra kosan hemåt, då Elias var riktigt trött och gnällig. Tänkte packa upp väskorna lite smått samt plocka undan lite här hemma innan det är dags att natta den lilla. Skönt att vara hemma!








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR