Husets resurser





Dagens middag, husets resurser som liknar något i stil med en hemmagjord paella...nästan. Blev så vansinnigt sugen på räkor och broccoli. Nu är både jag och lillskruttis så mätta att vi ligger här i soffan, helt utslagna båda två. Mamma kom aldrig hit idag, jag har faktist inte hört av henne sedan vi talades vid tidigare i eftermiddags. Däremot har telefonen gått varm, då alla fina vänner har ringt för att checka läget med mig och liten. Ni är så fina allihopa, all min kärlek till er!

Saknar min finaste som vanligt jobbar kvällspasset, vill bara att han ska komma hem och mysa med oss. Blir dock en tidig kväll för oss då vi har massor att göra i morgon. Stress stress stress! Så jäkla surt att man skulle gå och bli sjuk nu mitt upp i alltihopa. Damn it!

Ha en fantastisk fredagskväll raringar!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR