Love the skin you're in

Precis som rubriken lyder, idag är det perfekt väder för storstädning och detta medans lillskruttis sover sin eftermiddags-nap. Vi har även hunnit med att storhandla för en hel månad, nu ska ingen behöva gå hungrig. Tyvärr missade jag Sofias lilla "event" idag, men fin som hon är köpte hon lite produkter åt mig.

För ett par år sedan anlitade jag en hudvårdskonsult från Mary-Kay. Jag vet inte om ni har hört talas om det förut? I tidiga tonåren hade jag riktigt grava hudproblem med ärftlig akne, och jag tog inte heller lika bra hand om min hy som jag gör idag. Tro mig, jag har testat det mesta utan någon vidare succé. Ända tills jag provade en hudvårdsserie, utformad efter mina önskemål och behov. Aldrig i hela mitt liv har jag upplevt en sådan skillnad, vilken lycka! Eftersom hela kalaset kostade mig en halv förmögenhet, så har jag aldrig brytt mig om att förnya produkterna. Men nu, Ä N T L I G E N! Som tonåring är det väldigt lätt att man skäms över sina hudproblem, övervikt, undervikt eller vad det nu kan vara. Men jag vill verkligen uppmana alla er som kikar in här dagligen att verkligen älska er själva så som ni är. Se inte era skavanker som ett hinder i livet, ingenting ska behöva sätta stopp för era högsta drömmar. Allt går att uppnå, bara det finns en vilja att lyckas.

Nu ska jag fortsätta städa och sedan förbereda dagens middag tillsammans med min finaste. Fisk på Irakiskt vis på menyn. Mums! Kan inte bli annat än en riktig smakupplevelse, mina smaklökar kommer slå kullerbytor av lycka!


Linnea - My life in words

Hejdu! supersöt blogg!



tack för din kommentar. dilemmar om jag ska spara ut luggen eller ha kvar den och klippa den;)


Blogg: http://justneapea.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR