Måndag 12:e September 2011

Vilken rolig förmiddag vi har haft här hemma. Passade som vanligt på att storstäda, sätta igång en diskmaskin och vikt tvätten samtidigt som jag hade finaste bästis i telefon. Som vi har saknat varandra, då varken hon eller jag har haft möjligheten att träffas under den senaste veckan. Men idag, ÄNTLIGEN ska vi ses över en flaska vin och snacka en hel massa skit!

Idag blir det också en sväng förbi Ilham och hämta lite mat samt beställa min brudbukett. Vi fick nämligen blommorna till ett lägre pris i samband med att vi beställde corsage armbanden förra veckan. Lite senare i eftermiddag är vi bortbjudna på middag hemma hos Massoud och Leila. Det blev ingen shopping idag med tanke på regnet som fullkomligt vräkte ner tidigare i morsse. Så vi får ta det en annan dag helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta fixa och dona här hemma, samt pussa en massa på min finaste som kom hem från jobbet för en stund sedan. Lovely!


najan

prutt ! köpt två ! we need it :D hahah puss <3




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR