Måndagskvällen

Vilken lyckad kväll det blev! Som jag berättade tidigare så var vi bortbjudna på middag hemma hos Leila och Massoud i deras super läckra lya på söder. Gissa om man blev sugen på att flytta, även om vi trivs väldigt bra som vi bor nu. Skulle knappast skada att bo lite mer centralt, tåls att fundera på framöver. Hur som helst så fick vi även träffa Leilas underbara systrar som är på besök ända från Iran. Leila bjöd på den mest utsökta lasagnen jag någonsin ätit, och självklart avnjöt jag både ett och ett annat glas vin under kvällens gång. Mätta och belåtna beslöt vi oss för att åka hem strax efter nio-tiden. Kändes ganska så lagom då de flesta av oss har både jobb och skola i morgon. Och JA, jag anser även att vara mamma är ett heltidsjobb. Ett mycket krävande sådant.

Tyvärr fick jag lov att avboka vinkvällen med finaste bästis, vi får helt enkelt hänga i morgon istället. Nu ska jag plöja igenom ett sista avsnitt av OTH och sedan försöka sova jag med. Som vanligt har vi en fullspäckad förmiddag i morgon!

Go'natt darls ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR