Morning saturday

Här hemma har vi precis vaknat och jag ska strax kliva upp och göra i ordning en härligt god frukost. Solen skiner och denna dag kan ju inte bli annat än bra. Idag har jag båda mina fina killar hemma, så vi tänkte sticka iväg till Skärholmen centrum för shopping och luncha på food courten. Lite senare i eftermiddag blir det mys, bus och lek hemma hos litens faster och kusiner.

Just det, lillskruttis sov hur bra som helst i sin egen säng i natt. Och detta utan vare sig minsta gnäll eller gråt. Nog för att han kom uppkrypandes till oss strax efter tre-tiden, men vill då inflika med att han faktist somnade strax efter klockan tio. Jag är imponerad över att ungen ens låg kvar efter att jag hade lämnat rummet. Jag är så stolt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR