Myskväll.



En trött liten kille hemma hos Naja och Walle igår.

Sådär, nu har jag storstädat precis hela lägenheten. Jag vet någon som kommer bli massa glad när han kommer hem från jobbet lite senare. Duktig tjej, jajamän! Jag vet också en liten kille som tycker att det är super härligt att äntligen få vara hemma igen. Åh, vad vi har myst och busat må ni tro!

Min finaste lovade att köpa med sig mina favvo chips, sourcream & sweet chili. Mums! Kom hem nu nu nu nu! Jag och lillfisen saknar dig SÅ!♥

I morgon är det äntligen dags för ännu ett vigselsamtal. Och denna gången tillsammans med prästen från katolska församlingen samt från svenska kyrkans församling. Då bestämmer vi hur vigselprogramet ska se ut och vem som blir våran slutgiltiga vigselförättare. Spännande?! Yes indeed! Nej, nu ska jag lägga min trötta lilla kille som ligger här och sussar sött i min famn. Lycka!

Sovgott finisar ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR