Regn hos mig

Min lilla skatt har somnat för natten. Själv har jag intagit ryggläge i sängen, och lyssnar till regnet som smattrar utanför fönstret. Finns verkligen ingenting mer avkopplande. Skulle verkligen behöva städa och plocka undan allt som min lilla har dragit fram. Helt otroligt hur fort det blir smutsigt och stökigt lika fort som det blev rent och välstädat. Åh, jag orkar verkligen inte!

Om ett par timmar kommer min finaste äntligen hem från jobbet, då ska vi mysa massor och kolla på film. Icke att förglömma den stora feta godispåsen! Jag är så duktig som lyckats trappa ner på alla onyttigheter och allt sådan som inte alls är bra för min stackars lilla kropp. Har dessutom kommit in i en period då jag inte alls har något sug efter mat what so ever. Vilket i sin tur leder till ett jäkla viktras, men jag klagar inte. Jag har faktist en bröllopsklänning att komma i om inte alls för många dagar. Visste ni att jag väger mindre nu än vad jag gjorde innan graviditeten?! Freaking fantastic. Sedan kan jag bara glädjas åt att jag endast gick upp nio kilo under graviditeten. Dem kilona förlorade jag lika fort som bebis kom i och med amningen. Och inte en endaste bristning fick jag heller. Aldrig har jag varit så nöjd med min kropp som jag är nu samt varit under det senaste året. Jag vet en annan som gillar den också. Självförtroendet är på topp som ni kanske märker?! Livet är för kort för att deppa över små och oväsentliga saker.

Nu ska jag glo vidare på svenska miljonärer och njuta av lugnet (läs: tystnaden ) Ahhhhhh.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR