Saturday

Hej fina! 

Ensam hemma efter en mysig för och eftermiddag tillsammans med mina fina killar, som just nu är hemma hos en kompis. Solen skiner, dock något kallt i luften. Något säger mig att det snart är dags att plocka fram vinterkläderna. Några av er kanske har gjort det redan?!

Idag har vi hur som helst uträttat en massa viktiga ärenden och lunchat på pizzerian i Ronna centrum. Min finaste är som vanligt världens duktigaste och håller sig till salladen. Ni anar inte hur mycket han har droppat i vikt under de två senaste veckorna. Jag är stolt! Får väl hoppas att detta håller i sig även efter bröllopet. Om en stund tänkte jag städa och plocka undan lite tills mina älsklingar kommer hem. Ikväll blir det film och massa mys, kanske ett glas vin eller två...sweet!

Vad gör ni idag?!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR