Söndag 18:e September 2011

Jag och lillskruttis har precis duschat och klätt på oss. Om det finns någonting som får min lilla att bli totalt avslappnad så är det just att duscha. Vi ska helst stå och kramas och han kan lugnt vila sitt lilla huvud mot min axel. Att barn älskar vatten är ingenting konstigt. Dem har ju praktiskt taget bott i vatten i nio månader, mer eller mindre. Mysigt var det i allafall!

Min finaste är just nu på väg ut till Sollis för att hämta min älskade lillasyster som ska sova hos oss i natt. Mamma ringde nyss och talade om att han även varit förbi och hälsat på. Jag blev alldeles varm i hela kroppen, han får mig att älska honom mer och mer för varje dag som går. Jag vet att jag har hittat mannen i mitt liv. Hur som helst så bör dem dyka upp anytime soon, så jag ska föna håret och börja förbereda maten lite smått. Lite senare sticker vi hem till finaste bästis för muffins-bak, mys, bus och lek. Perfekt söndag!


Anonym

Finaste Lina, tack för att ni tar så väl hand om Agnes, hon tycker verkligen om att vara hos Er. Hoppas ni får en jättemysig dag och att klänningsprovandet går bra imorgon. Kramar till Er alla!

A.

Svar: Åh, tack!! :) & det var roligt att höra. :D Kram!


Blogg: http://sadeta.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR