Soup





Ah, helt sjukt vad gott det kan vara med något så enkelt som en soppa. Värmer skönt i magen såhär en torsdagskväll. Min finaste har precis avslutat kvällspasset på jobbet och lär väl vara hemma om en dryg timme. Kvällen till ära så har jag städat lite snabbt samt tänt lite levande ljus i hallen och vardagsrummet. Mysigt! Dock ska det bli riktigt skönt att få komma iväg till varmare breddgrader om inte allt för många dagar. Men först har vi såklart ett bröllop att avverka. Tanken får mig att nästan vilja vomitera av nervositet, dagen närmar sig verkligen med stormsteg.

På tal om bröllop så tänkte jag slänga in en bild på mina söta wedding shoes, men det får bli i morgon. Underbart sköna är dem också, huvudsaken är att jag ska slippa få ont i fötterna. Om man är smart så plåstrar man om fötterna med skavsårsplåster i förebyggande syfte. Jag anser faktist att det här med skorna inte är super viktigt om dem är fina eller inte. Dem kommer ändå inte synas under mitt förtjusande släp. Korsettlivet upptill ska vi inte tala om, maaaaj gaaaad. Jag dör lite! Finaste klänningen evaaaaa.

Nu ska jag gå och dö lite i soffan och mysa i mitt sockersöta lilla nattlinne som jag fick av finaste mami. I löööööve!

Nighty Night!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR