Thank Heaven 7-Eleven!



Hej raringar!

Haft en riktigt härlig eftermiddag och kväll i Västerås med trevligt sällskap och god fika, såklart! Med oss hem fick vi egen odlade paprikor, chili samt en massa frukt. Tack SÅ mycket! Så himla mysigt att träffa alla igen och jag lyckades övertala farmor att närvara på bröllopet. Hon är lite lätt folkskygg, men den rädslan ska vi nog lyckas övervinna tillsammans.

Efter kalasandet i Västerås bar det hem mot Södertälje och min svägerska där vi stannade på kvällsfika. Nu är vi äntligen hemma, bloggar från köket samtidigt som jag precis har intagit kvällens middag. Vi misstog oss lite då vi trodde att det skulle bjudas på mat hemma hos mina kusiner. Stanna på någon taskig vägkrok kändes inte så särskillt lockande. Köpte med mig lite wok från 7-Eleven, just gotta love it!

Om en liten stund tänkte jag krypa upp i soffan och mysa med min finaste en stund. I morgon blir det upp i ottan för att ta oss in till Söder för shopping samt luncha på Folkets. Lyxigt att få spendera så mycket tid tillsammans med mina fina killar.

K Ä R L E K

Sweet dreams, så hörs vi i morgon!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR