And I know I'm meant to be where I am



Nu är vi hemma efter en snabb shoppingrunda i Liljeholmens centrum. Där mötte vi även upp min fina svåger ( Elias farbror ) och tillsammans valde vi ut min bröllopsgåva, i form av ett smycke. Så är det nämligen i deras kultur, alltså att bruden välkomnas av gåvor och just detta i form av smycken. Oftast. Jag blev verkligen ställd när vi plötsligt befann oss hos juveleraren. Tack fina! Jag är rörd.

Står just nu i köket och slänger ihop en smaskig pasta/kycklingsallad. Min lilla skatt är så trött att han knappt vet vart han skall ta vägen. Men sova, det går då icke för sig. Får se om han kanske vill sova i en vagnen en stund när vi sticker hem till finaste bästis lite senare ikväll.

Jag har tyvärr inga dagsfärska bilder att bjuda på, men en låt kan ni få. Chris Medina med sin sjukt vackra låt " What are words " Jag är nog inte ensam om att bli berörd. Kärlek.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR