Seg onsdag



Min lilla älskling ligger här brevid mig i sängen då han i princip nattade sig själv efter kvällens härliga skrikfest. Jag är så trött att ögonen går i kors, men tänkte försöka hålla mig vaken tills min finaste kommer hem från jobbet om ett par timmar. Idag har jag verkligen kännt mig så himla låg, har varken haft vare sig lust, ork eller motivation till att ens engagera mig i saker. Det enda positiva är att hemmet för engångs skull ser rent och välstädat ut.

I morgon sticker vi ut till sollis och hälsar på familjen och förmodligen stannar vi över natten också. Helgen är som vanligt fullspäckad då vi bl.a tar en tripp till Västerås på söndag. Innan veckan är slut ska allting vara mer eller mindre klappat och klart inför bröllopet. Hej stressmage!

Nu - Soffmode och en varm kopp mynta thé






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR